ПРО РОБОТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ТЕХНІКУМУ

28 жовтня відбулося чергове засідання педагогічної ради  технікуму.

   Викладач Прядко А.М. виступила з доповіддю «Академічна доброчесність і проблема списування». Тема надзвичайно актуальна, тому що однією із серйозних проблем інформаційного суспільства є неправомірне запозичення інформації, створеної іншими людьми та подання її як власної. На даний час  ця проблема серйозно обговорюється не тільки в наукових колах, а і на державному рівні. Доповідач охарактеризувала принципи, види, порушення академічної доброчесності; програми для перевірки тексту на унікальність(безкоштовні, але не сертифіковані МОН України); проаналізувала ефективні методи боротьби з плагіатом і списуванням у вищій школі.  Доповідач  зазначила поради про те, що  може зробити  викладач уже зараз, щоб списування в освітньому закладі стало менше, зокрема  з метою гарантування постійного та послідовного підвищення якості освіти, забезпечення довіри до результатів  діяльності та досягнень закладу освіти, розробити Кодекс честі студента ЧФКХТБ, Етичний кодекс викладача ЧФКХТБ тощо.

Секретар приймальної комісії Півненко Н.П.  виступила з доповіддю «Підсумки вступної кампанії — 2020 та завдання педагогічного колективу щодо забезпечення ефективної профорієнтаційної роботи у 2020-2021 н.р.», зазначивши, що вступна кампанія-2020 для нашого закладу, як і для всіх інших закладів фахової передвищої освіти, була непростою: пандемія, дистанційне навчання, «демографічна яма»… Доповідач  проаналізувала кількість абітурієнтів за школами міста, районами області,   іншими областями, за спеціальностями;  зазначила напрями профорієнтаційної роботи та шляхи їх реалізації, наголосивши , що відповідальний підхід до неї кожного забезпечить бажаний результат –значна кількість абітурієнтів увійдуть до нашої  студентської родини.

Підсумовуючи, директор  наголосила активно висвітлювати інформацію про події на сайті технікуму, проводити профорієнтаційну роботу для вступу студентів до технікуму, дотримуватися правили щодо запобігання поширенню Covid-19.