З 22 по 29 лютого у технікумі проводилися різнопланові заходи професійної спрямованості. Протягом тижня відбувся конкурс рекламної продукції «Імпульс». За результатами загального закритого голосування кращою визнана робота Шевченко Поліни, студентки групи ТКД-7, яка прорекламувала натяжні стелі  слоганом «Натягнути може кожен, задовольнити – професіонал». Вітаємо Поліну, яка отримала настільки ж креативний приз, як і її робота! Бажаємо подальшого невичерпного творчого натхнення!

Кожного дня студенти та працівники технікуму мали змогу  переглядати цікаві та змістовні відеоролики. Зокрема, відеоматеріал «Наші у Луцьку» у цікавій формі розповів про участь нашої студентської команди «5-Р» у фестивалі професійної майстерності «Комерцфест», який відбувся 4 грудня 2015 року у місті Луцьк.  Також всі зацікавлені могли дізнатися, як визначити  якість і властивості ковбаси, рибних товарів, про те, як народжується золото. Під час презентації-дегустації студенти-товарознавці пригощали корисним Біфілайфом та смачними тістечками домашнього виробництва.

Студенти товарознавчого відділення взяли участь у предметних олімпіадах. В олімпіаді з навчальної дисципліни «Комерційна діяльність» переможцем стала Запорожець Оксана (група ТКД-44), з навчальної дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» – Рец Тетяна (група ТКД-7), з навчальної дисципліни «Основи менеджменту» – Шевченко Поліна (група ТКД-7), та з навчальної дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» – Андрієнко Олеся (група ТКД-7). Вітаємо наших ерудитів! Так тримати!

Щоденно через внутрішню радіомережу студенти і викладачі технікуму отримували нову, цікаву і корисну інформацію із радіогазет: «Цікаві факти у світі бізнесу», «Заробляй вдома», «Вчорашній чай» та інші.

Наш тижневик не обмежився стінами технікуму. 24 лютого студенти мали змогу відвідати інспекцію з питань захисту прав споживачів у Черкаській області та лабораторію паразитології санітарно-епідемічної станції.

25 лютого відбувся професійний конкурс «Бізнес-крок» між групами ТКД-7 та ТКД-44, де команди проявили свої професійні здібності та навички. Обидві команди продемонстрували високий рівень професійної майстерності. Перемогу здобула команда «Комерц people» групи ТКД-44. Усі активні учасники тижневика та переможці олімпіад і конкурсу отримали солодкі призи.

26 лютого відбувся цікавий і змістовний бізнес-ланч з гемологом Черкаської виробничо-торговельної фірми «Камея», протягом якої студенти познайомились з тонкощами ювелірної справи та змогли визначити види ювелірних каменів у своїх виробах за допомогою дуотестера.

Тижневик залишив по собі нові враження, захоплюючу інформацію, радість перемог та смак солодощів!