Туристичний форум Черкащини

Бренд та його складові, вплив на розвиток й упізнаваність регіону обговорювали на ІV туристичному форумі Черкащини, до якого й долучилися студенти спеціальності «Туризм» Черкаського комерційного технікуму. Традиційно організовують захід Департамент регіонального розвитку за підтримки громадської спілки «Асоціація гостинності Черкащини» та Агенції туристичних ініціатив Дрогобича. Досвідом з брендингу ділилися гості з Дрогобича, Києва та Тернополя. Дрогобичани надавали консультації Черкащині в роботі над брендом. Твердять, головне – побачити весь регіон. Тут є цікаві локації: Холодний Яр, каньйони, національні парки, цікаві міста. І навіть якщо місто здається посереднім, у ньому живуть люди, які захоплюють своєю любов’ю до своєї малої батьківщитни, його локацій.

Бренд – це своєрідна зброя регіону. Він допомагає вирізнити область з-поміж інших, дає їй «обличчя» й розкриває сутність. Брендинг важливий не тільки для розвитку туризму, а й загалом розвитку регіону, допомагає залучати інвестиції.

Одним з ключових елементів бреду є слоган. Обирали його через конкурс з понад 230 пропозицій, які надійшли від жителів області. Нині ж пропонують обрати громаді кращий з відібраних комісією Топ-3. Зокрема: «Черкащина – місце сили», «Черкащина – земля переможців» та «Черкащина – тут починається Україна».

Все це дасть можливість привернути увагу до нашого регіону перш за все самих черкащан та стане основою розвитку туризму на Черкащині.