Формування виховного простору педагогічний колектив коледжу направлене на виховання у студентської молоді активної громадянської позиції на основі поваги до прав людини, духовних цінностей українського народу, національної самобутності; оборонної свідомості та громадянської стійкості; патріотизму; поваги до державних символів, державної мови, суспільно-державних (національних) цінностей України, розуміння їх важливості для становлення держави.
Діяльність коледжу спрямована на удосконалення форм і методів системі патріотичного виховання, які базуються на українських традиціях, кращих надбаннях світової та національної педагогіки, що передбачає:
- формування у студентської молоді патріотизму, любові до Батьківщини, почуття обов’язку, щодо захисту держави високих моральних якостей, чесності, правдивості, скромності, людяності, поваги до батьків, обраної професії тощо;
- розвиток національної правосвідомості;
- формування духовного світогляду молоді, духовності як провідної якості особистості;
- сприяння організації музеїв коледжу;
- підвищення ролі класних керівників груп, вихователя гуртожитку, студентського самоврядування для формування у студентів соціальної активності, стимулювання творчості, ініціативи, самостійного та практичного мислення;
- урізноманітнення форм організації дозвілля, проведення різних конкурсів, оглядів, розвитку фізичної культури, організації зустрічей, круглих столів, диспутів з працівниками правоохоронних органів, медицини, екологічної служби тощо;
- орієнтацію на кінцевий результат: знання, уміння та навички випускників, що повинні бути застосовані та використані на користь держави;
- активно підтримувати розвиток студентського самоврядування відповідно до Закону України “Про фахову передвищу освіту”;
- залучати студентську раду коледжу та раду гуртожитку до аналізу освітнього процесу, до управління коледжем;
- виховання духовності, становлення моральних орієнтирів;
- розвиток волонтерського руху в студентському середовищі;
- виховання таких рис, як співчуття, доброта, справедливість, совість, терпимість, розуміння того, хто поряд, почуття особистої гідності і гідності кожної людини;
- виховання гідності, як громадянина, здатного усвідомити свою державу, як невід’ємну складову європейської та світової цивілізації, повноправного суб’єкта міжнародного права;
- збереження і зміцнення традицій, єдності поколінь;
- розроблення організаційної структури управління вихованням студентів та функціональних обов’язків безпосередніх учасників виховного процесу;
- наукове обґрунтування системи управління виховним процесом під час військового стану;
- вдосконалення традиційного управління на всіх рівнях: від академічної групи студентського самоврядування до директора коледжу;
- забезпечення чіткого і доцільного розподілу праці і функціональних обов’язків та відповідності між членами керівництва і окремими ділянками виховної роботи;
- поліпшення консультативно-методичного керівництва студентським самоврядуванням з боку викладацького складу;
- забезпечення викладацьким складом належного рівня національного виховання в процесі вивчення курсів природничо-математичних та суспільно-гуманітарних дисциплін;
- організація і надання систематичної допомоги студентському самоврядування та класним керівникам академічних груп в організації поза аудиторної роботи з боку адміністрації;
- організацію здорового способу життя студентів у гуртожитку та навчання їх валеологічної культури через участь у спортивних секціях і медпункт коледжу;
- забезпечення системно-цільового підходу до планування виховної роботи;
- організація неперервного самонавчання всіх учасників виховного процесу з питань їх підготовки до управління процесом національного виховання студентів;
- навчання організаторів виховного процесу та студентів, вироблення вмінь рівномірно розподіляти бюджет поза аудиторного часу для таких позитивних видів діяльності, які б відповідали інтересам і нахилам студентів;
- проведення заходів щодо організації студентського дозвілля й попередження правопорушень серед студентської молоді;
- поліпшення науково-методичного забезпечення діяльності завідуючих відділень, класних керівників, вихователя гуртожитку у вирішенні питань виховної роботи зі студентською молоддю, удосконалення керівництва цією роботою;
- органічний зв’язок й наступність позааудиторної роботи та навчального процесу, задоволення різноманітних інтересів і запитів студентів, забезпечення реалізації нахилів і здібностей кожного в певній галузі науки, економіки, управління тощо;
- забезпечення національної спрямованості виховного процесу, тісного зв’язку з ідеалами, традиціями й іншими соціально – значущими надбаннями української і світової духовної культури;
- розвиток ініціатив і самодіяльності студентів, залучення їх до активної участі в громадському житті, спираючись на діяльність студентських громадських організацій;
- постановка конкретизованих завдань організаційно-виховної, культурно- освітньої роботи на основі вивчення рівня вихованості студентів;
- висока педагогічна освіченість, цілеспрямованість, конкретність управлінських рішень і реалізація головного гасла коледжу: “Освіта. Робота. Перспектива”.






